Helena

21 år gammal, 22 i mars. Arbetar för tillfället på Blomsterlandet på Lidingö och inom Stockholms kommun. Är en fartfylld prick som sällan sitter still, hittar ständigt på nya aktiviteter. Ibland syr jag, iband stickar jag, jag kodar hemsidor, jag fotograferar, jag plockar svamp, jag dricker kaffe, jag röker. Typ.

Sedan slutet av 2011 har jag varit tillsammans med en ganska rar karl vid namn Thomas. Om han behagar och vill vara med i den här bloggen får ni läsa mer om honom i ett separat inlägg. Vi bor i alla fall i Södertäje, av alla ställen.

1 September förändrades mitt liv till det bättre, jag fick hem min bästa vän, min lycka och min ögonsten. Hon heter "Seger" är ganska lurvig, tycker om att hoppa och studsa och jaga kaniner. Hon är en afghanhund född 4 juni 2013, alltså 4 månader nu. Givetvis vill jag komma ihåg så mycket som möjligt av vårat liv tillsammans och när hon är baby, så mycket bilder på henne kommer ni få se.

Jag fotograferar mycket. Människor, hundar, hästar. Natur ibland. När jag fotograferar använder jag mig av en Nikon D300s med diverse olika objektiv till det. Hoppas ni ska uppskatta de bilder jag publicerar här.

Såhär ser jag ut. En bra dag, that is.

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback