Let's do this! Again..

Sådär! Hur många bloggar jag än haft så ska jag testa igen. Målet med en blogg, för mig, är ju att jag enkelt ska kunna presentera mina bilder och kanske skriva en rad eller två utan att spamma facebook så fort jag har några tankar och funderingar.

Förra boggen jag använde slutade bilduppladdningen fungera vilket blev helt värdelöst för mig som i stort sett hade den bloggen enbart för att publicera bilder.

Namnet, "magicu" förstår, kanske ni som känner mig, kommer från min hund, som heter "Vindaoo Magic U". Anedningen till att jag valde att döpa boggen såhär är dels för att den kommer handla mycket om henne, innehålla mycket bilder på henne och givetvis för att hon är min ögonsten och har så snyggt namn!

Nu har jag ju valt en grundmall och börjat koda om den sakta, men headern är kvar från grundmallen. Den ska bytas ut till en mer personlig i sinom tid, eventuellt hinner jag väl det ikväll.

För er som inte känner mig och bara råkat trilla in på den här sidan ska få en kort presentation av oss som bloggen mest kommer att handla om. Men det gör jag i separata inägg som kommer upp strax!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback